Auteur Topic: Ned. Vrijgavecode  (gelezen 17737 keer)

jos mensen

• Junior
  • **
Ned. Vrijgavecode
« Gepost op: 21 oktober 2009, 15:35:02 »
Dag, heb net wings 4.00C ingeladen, maar een probleempje. Krijg bij het openingscherm een klein schermpje met de vraag voor freigabecode ned. intevullen. Dit gedaan te hebben wings afsluiten en opnieuw opstarten krijg dan weer dat schermpje???? Ook met 4WP4-hulp gepropbeerd, maar steeds hetzelfde? Wat doe ik fout? Gr. Jos

toine2

• Nieuweling
  • *
Re: Ned. Vrijgavecode
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2009, 21:29:11 »
Hallo Jos,
Vermoedelijk vergeten een vinkje te plaatsen in het invoerscherm van de NL code.
Scherm vernieuwen.
Succes
Toine Broos

jos mensen

• Junior
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2009, 09:16:13 »
Het werkt, alleen een vinkje geplaatst en niet de code ingevuld.... Gr. Jos

Frans

• Volwaardig lid
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2009, 15:07:08 »
Hoi

Ik heb hetzelfde probleem maar ik begrijp niet waar ik het vinkje moet plaatsen. ??? Ben al naar extras - optionen- arbeitsoberflache geweest maar daar kan ik alleen kiezen uit Duits; Engels;Frans; Italiaans en Spaans. Al deze talen zijn voor mij geen echte optie. Ik wil gewoon in mijn eigen Nederlandse taal kunnen werken. Ook al gebeld met Houten maar ook daar weten ze niet hoe dit op te lossen :'( Iemand een idee ???

Erika
Frans

Evert van den Born

• Nieuweling
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2009, 22:17:48 »
Hallo Erika,

Ik begrijp je probleem helemaal, want mij overkwam hetzelfde. Ik probeerde eerst de volgorde die Cuno elders heeft aangegeven, maar gek genoeg werkte dat bij mij niet. Na enig proberen heb ik heb het via een omweg opgelost.

Eerst heb ik via de gebruikelijke procedure de Nederlandse vrijgave code ingevuld, maar na het opnieuw opstarten komt steeds dat (Duitse) schermpje tevoorschijn.
Nu heb ik bij het opstarten het (Duitse) schermpje dat om de taalcode vraagt, weggeklikt. Vervolgens ben ik in de opties gaan zoeken naar het talenmenu (NL staat daar inderdaad niet bij) en heb voor Engels gekozen. Vervolgens WP4 afgesloten en opnieuw gestart. NB Ik hoefde GEEN vrijgavecode voor EN in te vullen en alle menu’s waren Engels. Daarna opnieuw het talenmenu opgezocht en laat daar nu DUTCH bij staan! Ik dat gekozen, WP4 weer afgesloten en gestart. Voila! Er wordt NIET om een vrijgavecode voor NL gevraagd en alles staat nu in het Nederlands.

Er zullen vast meer methoden zijn, maar voorlopig zou je zo weer in het NL moeten kunnen werken!

Succes en groet, Evert van den Born

Gerard

• Nieuweling
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 24 oktober 2009, 14:23:52 »
Alles al geprobeerd, maar helaas. Al WP4c zo'n 15x geinstalleerd en alle mogelijke combinaties geprobeerd en nog steeds niets vwb Nederlands. Weet er al iemand meer????

David

• Nieuweling
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 24 oktober 2009, 16:19:58 »
Beste Gerard
Ik heb het volgende gedaan: het hulpprogramma van Cuno geInstalleerd en daarin alle code's ingevuld (ook de Nederlandse vrijgeefcode) Daarna Wings 4 geInstalleerd. Bij het opstarten vraagt men naar de code, deze NIET invullen en gewoon op het vinkje klikken. Het programma afsluiten en opnieuw opstarten en ik heb de menu"s (uitgezonderd de bovenste balk) in het Nederlands. Veel succes! :)

Chief John

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 24 oktober 2009, 22:10:25 »
Frans,

Dat "Houten" het niet wist is maar de helft van de jou verstrekte informatie... Ugh..! Wings Chief John was vrijdag, samen met een SGG-stamdelegatie, te gast op het jubileumfeest (10 jaar) van de Duitse SGG broederstam in Dabringhausen. Dus was er één dagje even geen Wings know how aanwezig. Overigens is Chief Cuno via gelaat tot gelaat contact en ook via de tam-tam en met behulp van rooksignalen in overleg met het grote opperhoofd, Chief Christoph bezig om het probleem op te lossen.

Ugh!

Chief John  
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2009, 10:38:57 door Chief John »

Gerard

• Nieuweling
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 25 oktober 2009, 13:41:33 »
Bedankt David, ga ik een dezer dagen ook nog proberen. Laat het nog wel weten of dat dan werkt.

Gerard

• Nieuweling
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 26 oktober 2009, 14:09:11 »
Na de tip van David geprobeerd zonder vrijgavecode: werkte niet.
De volgende keer bij vrijgavecode zomaar wat onzin ingevoerd en tot mijn grote verbazijng..... Nederlands behalve in de bovenste werkbalk.