Auteur Topic: Ned. Vrijgavecode  (gelezen 17737 keer)

Cuno Wegman

• Algemene moderator
  • Held
Re: Ned. Vrijgavecode
« Reactie #10 Gepost op: 26 oktober 2009, 17:28:32 »
Hallo David en Gerard,

Als alle schermen en menu's in het Nederlands zijn, behalve het hoofdmenu, dan zou dat verholpen moeten kunnen worden door te kiezen voor "Schermindeling herstellen". Deze optie is te vinden onder Extra - Opties - Globale opties - Schermindeling
(bij volledig Duitse menu's: Extras - Optionen - Globale Optionen - Arbeitsoberfläche).
Na de volgende herstart van Wings Platinum zou dan ook het hoofdmenu in het Nederlands moeten zijn.
AVé,
Cuno

Gerard

• Nieuweling
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 26 oktober 2009, 19:59:34 »
Dank Cuno. Werkt! Ga eens heerlijk aan de gang
Gerard.

Frans

• Volwaardig lid
« Reactie #12 Gepost op: 26 oktober 2009, 20:31:59 »
Ik dacht vanavond Oké ik ga eerst naar de Engelse versie. Start Wings op en..... half in het Nederlands alleen de bovenste balk staat nog in het Duits.  Sinds mijn vorige bericht heb ik er niets meer aan gedaan. Rarara. Zit er toch een kaboutertje in mijn PC ??? Nu allen die bovenste balk nog.

Erika
Frans

Gerard

• Nieuweling
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 26 oktober 2009, 20:41:19 »
Hoi Frans,
Zie voor de oplossing het antwoord van Cuno:
Als alle schermen en menu's in het Nederlands zijn, behalve het hoofdmenu, dan zou dat verholpen moeten kunnen worden door te kiezen voor "Schermindeling herstellen". Deze optie is te vinden onder Extra - Opties - Globale opties - Schermindeling
(bij volledig Duitse menu's: Extras - Optionen - Globale Optionen - Arbeitsoberfläche).
Na de volgende herstart van Wings Platinum zou dan ook het hoofdmenu in het Nederlands moeten zijn.
Unquote

werkte bij mij prima.

Henk van der Vleuten

• Held
« Reactie #14 Gepost op: 26 oktober 2009, 20:45:04 »
Reactie teruggetrokken.
Henk
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2009, 20:49:33 door Henk van der Vleuten »

David

• Nieuweling
  • *
« Reactie #15 Gepost op: 26 oktober 2009, 21:05:33 »
Werkt perfect!  Met dank aan Cuno. :)

Cuno Wegman

• Algemene moderator
  • Held
« Reactie #16 Gepost op: 31 oktober 2009, 13:58:13 »
Hallo allemaal,

Voor eenieder waarbij het nog niet gelukt is om WP4 over te halen om zich in het Nederlands te tonen: ik heb een kleine aanpassing in het hulprogramma aangebracht.
Hopelijk werkt het dan bij jullie ook.
Uiteraard weer te vinden op mijn website, www.ceegee.nl, onderdeel Download, of klik hier voor directe download
AVé,
Cuno